Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ<< glam et chic>>κοσμήματα και γούρια κάτω από 10 Ε)!!!!!

ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΡΜΑ<< glam et chic>>

                         (κοσμήματα και γούρια κάτω από 10 Ε)!!!!!
                       ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!!!!!




τελικά έχω πάθει εξάρτηση από κομψες δημιουργίες τις φίρμας <<glam et chic>>
!
κάθε φορά υπόσχομαι στον ευατό μου πως θα κάνω οικονομία και μόλις παρουσιάζονται οι καινουριες δημιουργίες πάλι τρέχω να αγοράσω!!!

ειλικρινα είναι τρέλλα!
 δημιουργίες για όλα τα γούστα ,όλες τισ ηλικίες και σε πολύ κάλες τιμές!
Μπορείτε να βρείτε μία γκάμα προιόντων από  σκουλαρίκια και κολιέ (πάντα μοναδικά σχέδια) μέχρι γούρια για την νέα χρονιά μπουτουνιέρες ,ακόμα και στολίδια!!!!

ΑΠό όποιο μμέρος της Ελλάδας και να είστε οι δημιουργίες αυτές έρχονται στο σπίτι σας!

Μπορεί όλα τα παραπάνω να σας φαίνονται υπερβολές, αλλά αν μπείτε  σε αυτό το link http://www.facebook.com/#!/media/albums/?id=100001659622566
θα καταλάβετε την εμμονή μου με αυτές τις δημιουργίες!!!!

΄Και επειδή οι γιορτές έρχονται,αλλά λεφτά δεν υπάρχουν ,σκέφτηκα να σας παρουσιάσω οικονομικές προτάσεις για δώρα!
(μεταξύ μας από αυτά θα διαλέξω και εγώ για να δωρίσω στα ατομά που αγαπώ).

Δημιουργίες μέχρι 10 ευρώ που όμως κλέβουν την παράσταση και σίγουρα θα εντυπωσιάσουν!
Ειναι κοσμήματα <<glam et chic>>!!!!

από τα πιο αγαπημένα μου είναι αυτά με τις μικρές λεπτομέρειες!

έχω ήδη αγορασει κάποια κομμάτια και κοπεύω να εφοδιαστώ και άλλα.... οπότε είτε για δώρο είτε για εσάς θα σας πρότεινα τα εξής σχέδια.............

 

ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΛΕΥΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΛΝΤΙΣΙ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ,7Ε

σε όποιο χρώμα και να σας αρέσουν τα κρύσταλλα ,θα τα βρείτε! κομμάτια από αυτά που τα φοράς και δεν τα ξαναβγάζεις εύκολα από το λαιμό σου, αφού πάνε με όλα!!!!
(και η τιμή..... εντυπωσιακο!!!!)

                                                                       
   

ΚΟΛΙΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΥΡΟ Η ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ,7Ε
 και για όσες δεν αρέσουν οι καρδούλες ο σταυρός είναι μία άλλη επιλογή!!!!!! πάλι με κρύσταλλα σε διάφορα χρώματα..... δεν θα περασούν απαρατήρητα!!!!!!

ΚΑΙ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ!!!!!
                                              

ΚΟΛΙΕ ΜΕ  ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΚΑΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ,7Ε



                                                                      ΜΠΟΥΤΟΝΙΕΡΑ ΜΕΓΑΛΟ   ΜΕ   ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ...

ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΟΥΤΟΥΝΙΕΡΕΣ???

προσωπικά δεν ήμουν fun, μέχρι που αρχισα φέτος το καλοκαίρι να βάζω διάφορες μπουτουνιέρες με λουλούδια στα λευκά φανελάκια μου !!! (είχα αφήσει τα ρούχα μου στην αθήνα!!!!!!!) ,το ίδιο στυλ έχω υιοθετήσει και τώρα στα μονόχρωμα μακό μπλουζάκια μου,όταν θέλω να τα ξαναφορέσω χωρίς να γίνει αντιληπτό ότι φοράω το ίδι item  δεύτερη μέρα τοποθετώ μία μπουτουνιέρα και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακο!

Οι μπουτουνιέρες που ξεχώρισα ειναι......


    ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕ ΦΟΥΞΙΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ,ΦΥΛΛΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΚΕΝΤΗΜΕΝΕΣ ΠΑΓΙΕΤΕΣ...




ΜΠΟΥΤΟΝΙΕΡΑ ΚΑΦΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΤΖΑ...


ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΠΡΩΤΟΥΓΕΝΝΑ: ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΟΥΡΙ!!!!!

ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!

ΓΟΥΡΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΡΟΔΙ 7E
το καλύτερο δώρο για να δείξετε τα αισθηματα σας και τις ευχές σας για την καινούρια χρονιά!
πιστέψτε με όλοι θα ικανοποιηθούν με ένα τέτοιο συμβολικό δωρο!!! (εγώ πάντως σκέφτομαι να πάρω και ένα για την γιαγιά μου θα ενθουσιαστει!!!)


















ΓΟΥΡΙ-ΜΠΡΕΛΟΚ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΛΕΙΔΙ 7E ....
και πρακτικό!!!!!



                                    ΓΟΥΡΙ-ΦΥΛΑΧΤΟ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ ΞΥΛΙΝΟ 10E         






ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ????
Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ!!!!!!!!!!!!!!

                                                      
 
    
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου