Τρίτη 12 Απριλίου 2011

RICH SECRET με την χριστίνα στο rich radio



                     


















   <<RICH SECRET με την χριστίνα>> στο   rich radio


κάθε δευτερα και τεταρτη  το απογευμά σας περιμένω στην πιο ανεβαστική μουσική εκπομπή!!!!!


Ελάτε να γελάσουμε,να κους-κουςσεψουμε και σχολιάσουμε διαφορα θέματα!
μόδα,κοινώνικά,σχέσεις,έρευνες,αστεία,ευτράπελα,ανδρες,γυναίκες, όλα  θα τα βρείτε εδώ-όλα στον αέρα!

σας περιμένει πάντα και πιο ανεβαστική μουσική της πόλης με όλες τις τελευταίες επιτυχίες ξένες και ελληνικές!!!!!!!!!!!!!!

το μόνο που εχετε να κανετε ειναι καθε δευτέρα και τεταρτη να συντονιστείτε στις 6μμ στο www.richradio.gr!!!!!!!

τον καλυτερο ιντερνετικό σταθμο της πολης!!!!! 

ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ......RICH ΔΙΑΘΕΣΗ!


και βέβαια μην ξεχνάτε έχουμε να μοιραστούμε πολλά πολλά πολλά ΜΥΣΤΙΚΑ!



γιατι αγαπαμε τα RICH SECRETS!!!!!


Ξεκίνησα από τα έδρανα της νομικής και τα σχέδια της μόδας για να καταλήξω σε αυτό που πραγματικά ηθελα να κάνω,το ραδιόφωνο! Στο rich radio είμαι ο ευατός μου, είμαι ενθουσιασμένη και ελπίζω συντομα να είστε κ εσεις με τα προγραμματα και τισ εκπλήξεις του σταθμού!
Ένα μυστικό μου είναι οτι  τρελλαίνομαι  για μυστικα!!!  Για να σας τα αποκαλύψω  λοιπόν, να είστε πάντα συντονισμένοι καθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 18.00 – 20.00  στην εκπομπή »rich secret»!!! Σας περιμένω …γιατί αν δεν είστε μαζί μου …θα χάσετε πολλά …μυστικά … και σίγουρα δεν θέλετε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου